سایت رسمی کریکت استان البرز
سایت رسمی کریکت استان البرز
Alborz Cricket

ˈمحمدعلی یزدیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نشست مشترک تربیت بدنی ساوجبلاغ و هیات انجمن های ورزشی استان البرز در دفتر تربیت بدنی ساوجبلاغ مقرر شد نخستین زمین ورزشی و استادیوم اختصاصی ˈکریکتˈ در این شهرستان راه اندازی شود.

وی اظهار داشت: این استادیوم در زمینی به مساحت 22 هزار متر مربع احداث خواهد شد و در این نشست مقرر شد که این زمین جهت احداث در اختیار هیات انجمن های ورزشی استان البرز قرار گیرد.

یزدی گفت: همچنین مقرر شد نماینده کنفدراسیون کریکت آسیا با هماهنگی فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران نسبت به ساخت آن طی دو سال آینده با مشارکت صد در صدی این کنفدراسیون اقدام شود.

وی افزود: هزینه احداث این استادیوم بر عهده کنفدراسیون کریکت آسیا (ACC) بوده و مقرر شده ˈ اقبال سکندرˈ مدیر توسعه کریکت آسیا اواخر اردیبهشت ماه از این زمین بازدید نماید.

یزدی اظهار داشت: همچنین یک قطعه زمین به مساحت 14هزار و 400متر مربع در شهر جدید هشتگرد برای احداث زمین استاندارد ˈراگبیˈ برای علاقمندان به این رشته ورزشی در اختیار هیات انجمن های ورزشی استان قرار گیرد.

گفتنی است رشته های ورزشی بیسبال، سافت بال، کریکت، راگبی، اسکی روی آب، ورزش های هوایی، فلوربال (هاکی مدارس)، دارت، آلیش (کشتی با کمربند) و مویتای در انجمن هیات های ورزشی استان فعال هستند.

لازم به ذکر است هشت هزار ورزشکار مرد و زن از رده سنی نونهال تا بزرگسال در این رشته ها مشغول فعالیت هستند.

منبع: (ایرنا)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 4 / 9 / 1391برچسب:, توسط آراد انتظارالمهدی